Sposób przyjmowania i załatwiania spraw |
Interesantów przyjmuje Dyrektor Biblioteki, a w razie nieobecności Dyrektora wyznaczony pracownik. Informacja może być udzielona telefonicznie 42 710 31 16 w godzinach pracy Biblioteki. Podania, wnioski i pisma interesantów można wysyłać na adres: Miejska Biblioteka Publiczna ul. Listopadowa 6b 95-035 Ozorków Korespondencję można kierować również drogą elektroniczną na adres
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
Podania, wnioski, skargi i pisma interesantów przyjmuje Dyrektor Biblioteki. Osoba starająca się o wgląd do dokumentów powinna złożyć podanie u Dyrektora Biblioteki. Pracownicy Biblioteki mogą ustnie zgłosić prośbę o wgląd na miejscu do dokumentów dotyczących spraw osobistych lub służbowych, z zachowaniem ustawy o ochronie danych osobowych. |